Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mest verkstedvennlige bil? (rep. osv)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig i at Volvo er verkstedsvennlig, kan jo stå nede i motorrommet når du skal skru.. (Sann historie, måtte skifte starter etter 300.000 km, broren til samboern skifta den for meg, og han sto faktisk nede i motorommet og skifta den..)

men, nå er dette 240 da.. som også er kalt for den mest moderne veteranbilen, som faktisk er veldig driftssikker.. Har ikke skifta clutch på den ennå, heller..

Tipper nye Volvoer også er det, men sikkert dyre deler..

Audi fikk jeg høre av en mekaniker som fiksa bilen til muttern, var at "de vakke laga for å bli reparert" :p

Lenke til kommentar
Audi fikk jeg høre av en mekaniker som fiksa bilen til muttern, var at "de vakke laga for å bli reparert" :p

Pisspreik. Audi og VolksWagen er lagd for å repareres, og repareres selv!! De er veldig enkle å skru på!

5170932[/snapback]

Er lett å skru på en 20 år gammel bil, uansett åssen type det er:P lever jetta'en enda Rune?

Hilsen Henrik fra gamleklassen;D

Lenke til kommentar

Pisspreik. Audi og VolksWagen er lagd for å repareres, og repareres selv!! De er veldig enkle å skru på!

5170932[/snapback]

Jaja, han likte ihvertfall ikke hennes Audi 80 B4.. ;) Var så tungvindt å komme til over alt..

Jeg bryr meg ikke.

Lenke til kommentar

5170932[/snapback]

Er lett å skru på en 20 år gammel bil, uansett åssen type det er:P lever jetta'en enda Rune?

Hilsen Henrik fra gamleklassen;D

5170977[/snapback]

Jau, den gjør det! Lever snart i beste velgående. Holder på å fikse opp alt som er galt med den. Ikke så mye, men gøy å ha den i orden!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...