Jegermaizter Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hei Jeg har funnet fram til en hovedkort jeg gjerne vil kjøpe. Men finner ingen plass der de selger det. Om noen andre finner det en plass innenfor skandinavia blir jeg evig taknemlig eventuelt om det er mulig å bestille de fra norske sider. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Tror ikke noen selger det kortet lengre. Hold et øye med bruktmarkedet så kanskje du finnner et der. Ellers så har jeg sett et par eksemplarer på demovarenen til komplett, men det er finnes ingen der nå. Er selv en heldig eier av et slikt et. Det er et sjeldent kort, som kombinerer s478 og PCIe Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Er ute av produksjon (desverre) og er MEGET ettertraktet. Finner du tak i ett brukt, så burde du slå til tvert hvis du vil ha det. Dette er det ENESTE hovedkortet som kombinerer S478 med PCIe Lenke til kommentar
Jegermaizter Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Er ute av produksjon (desverre) og er MEGET ettertraktet. Finner du tak i ett brukt, så burde du slå til tvert hvis du vil ha det. Dette er det ENESTE hovedkortet som kombinerer S478 med PCIe 5122232[/snapback] Det stemmer ikke. Albatron elns seller også et. men det ser ut som om det også har godt ut av produksjon Asus selger også et annet men der er det bare 2 ram slotter. Det går de ann å få tak i i dag for ca 800kr. Så i verste fall går jeg for det. Lenke til kommentar
Jegermaizter Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Jeg benytter samme posten til et lite spørsmål Hva heter den blå "kontakten" på skjermkortet? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Lykke til, har lett meg blå etter hobvedkort med støtte for både PCIe og S478. P4GD1 var nok det siste og eneste i sitt slag... Lenke til kommentar
meeg Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg benytter samme posten til et lite spørsmål Hva heter den blå "kontakten" på skjermkortet? 5123422[/snapback] VGA eller D-sub. Lenke til kommentar
Jegermaizter Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 For å fortelle dere hvordan de gikk så fikk jeg tak i ett på bruktmarkede her på hw.no for 1000kr Lenke til kommentar
teetee Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Du trenger ikke lete lenger: shg.no har to 478 pci-expresskort, ett vanlig atx og ett microatx. Har bestilt det første, Asus P4GPL-X, Intel 915PL, GLAN, 8 Channel Surround Audio, PCI-Express, Dual DDR400 , får det i morra, kan si fra åssen det funker. Pris: 609 inkl mva, altså ingen grunn til å betale 1000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå