nexus329 Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 lurer på om noen har anbefalinger til dvd spiller med skjerm til bruk i bil. må gi god lyd pga skal kople til anlegg til 15000... vil det bli dårlig lyd viss eg kjøper dvd spiller isteden for cd spiller..? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Tja, du vil nok se på en pris på minst 10 - 12 lapper om du skal holde standarden vedlike er jeg redd. Aller helst ville jeg anbefalt noe fra Alpine, men er redd for at det vil koste 15 - 30 lapper for disse kremsakene. -Kvalitet koster som kjent. Du får jo tak i "noe som virker" andre steder også, men Pyle og andre billigmerker må jo ha kuttet ned på noe og inngått kompromisser for å få så lav pris på produktene. You do the math... Et rimelig alternativ er AVH-P5700DVD for ti lapper. Skal du opp et hakk blir det AVIC-X1R eller Navi fra Alpine. Det rimeligste fullblods alternativet er nok JVC KD-AV7001. En ser lett at JVC, som lager stødige produkter til en rimelig penge, også havner i dette prisleiet og ikke nedverdiger seg selv til å gå på akkord med kvaliteten på det de produserer. Likevel; ta en titt på oppløsningen på skjermen, sammenlign med Alpine og Pioneer. Tenk så over om hvem du tror har laveste oppdateringstid skjermene sine mhp etterslep i bildet. Du får selv vurdere om det er verdt pengene, om du satser på en oppbygning av dette over tid eller går for noe billigrask. Sjøl hadde jeg spart meg opp penger og sett på bruktmartkedet etter CES messa rett over nyttår var jeg deg. Her vil det sikkert komme produkter som fører til at endel "freaks" må ha det nyeste nye og selger det gamle kremutstyret de har for øyeblikket for en fin sum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå