Gå til innhold

Geforce 3 TI200?

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe nytt skjermkort og tenker på Geforce 3 TI200. Jeg har sett på gainward, hercules og asus sitt. Hvilket kort er best og hvis noen vet om noen tester hadde det vært fint.

En ting til, har "Gainward AGP GeForce3 Ti/460TV 64MB 3,8n" heatsink på minnebrickene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aner ikke hva Geinward har på kortene sine men jeg hadde heller ikke valgt dem.

enten asus eller herkules.

Asus kortene er meget bra har et GF2 ASUS kort selv.

de bruker en bra kvalitets ram som ikke blir varm.

har spillt RTCW i full guffe sett på divX og greier samtidig kjent på rammen: Kald! (kortet er tilogmed OC til PRO hastigheter.

Lenke til kommentar

Jeg ville valgt Gainward de har litt bedre og de er mer villige til å bli overklokket jeg har et gainward geforce 2 pro450 jeg testa det mot et asus geforce 2 pro v7700 som tilhørte en venn av meg.

På 3dmarks 2000 scora gainwarden ca 800 points mer enn asusen i 3dmarks 2001 var det ca 200 points.

Da var ingen av korta overklokket når jeg overklokka begge korta til 235 gpu og 480 mem (har satt på kjøleribber på rammen og bytta ut viftan på gpu)

da var gainwarden ca 1000 points over asus på 3dm 2000 og ca 300 i 3dm 2001 jeg overklokket begge korta til 250 gpu 480mem gainw ca 1100 points over asus i 3dm 2000 3dm 2001 ca 340 points mer enn asus.

Prøvde å overklokke begge til 260 gpu og 500 mem da viste asusen tegn på at det likte den ikke og jeg måtte klokke ned den, gainwarden kjører jeg på 265 gpu og 520 mem for øyeblikket så jeg sier sats på Gainward my bedre enn asus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...