Gå til innhold

K750 eller W800? (beholde K750 eller selge den?)

B4stian

Anbefalte innlegg

Ja, da har jeg et valg å ta...

Har hatt min K750i m/ et minnekort på 512mb siden mai/juni, men nå ser det ut som jeg har vunnet en ny W800i, hvem av de to burde jeg selge, og hva tror dere jeg kan evt. ta for en K750i m/ 512 mb minne som er veldig pent brukt (ingen merker) og en helt ny W800i uåpnet? Begge er såklart ikke operatørsperret.

Endret av datating
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser jo at nettbutikkene selger K750i for 2.995,- og W800i for 3.795,- m/ 512 mb minne på K750i burde jeg sikkert greie 2.500 kr. syns nå jeg, ser splitter ny ut, W800i burde jeg vel greie noen hundrelapper under utsalgsprisen.

Er kameraet og alt likt på W800i unntatt mp3-avspilleren og flight-mode?

Lenke til kommentar

Først, tråden har et dårlig emnefelt - du bør endre den til noe som beskriver bedre hva tråden din handler om - det du har nå er altfor generelt og intetsigende ;).

Så, jeg ville beholdt K750i'en, og solgt den nye W800. Forskjellen er praktisk talt lik null - snarveiknappen er fjernet på W800, samt tastene er klart dårligere.

Kjøper du headsettet som følger med W800i (selges i butikk) og bruker på k750i så har du i praksis en W800 men uten flight-mode.

Jeg hadde ikke sølt bort 1000,- fordi jeg ville ha flight-mode og en oransje telefon ;).

Lenke til kommentar

Vet jeg ror kjerra LANGT Offtopic nå - men må oppklare dette:

Rapporterer man så slipper man å lage en post i tillegg og rapporterer man ikke men er lekemoderator - ja da kan man også slippe å poste (Slettet to poster med denne begrunnelsen).

Dessuten aner jeg ikke hva som strider med Nettiketten og/eller Retningslinjene; Hadde du skrevet "Jeg skal selge en telefon hvem er interessert" --> Ja det strider mot regleemanget.

Hjelp til kjøp/salg av PC

Spørsmål om sammensetningen av ny PC, hva går sammen osv. Også spørsmål om prisantydning på utstyr. IKKE annonser!

Bare se på kjøp/salg kategorien for hardware.no delen av forumet - her gjelder det samme: Prisantydning på utstyr= ok imens annonser er no no og vil bli slettet og advarsler utdelt.

Men en post om hvor mye man kan ta for en telefon var iallefall helt greit før når jeg var moderator og ser intet som burde forhindre det å være regelen den dag idag.

Uansett så er det bare å sjekke QXl.no ol. og se hva sånne telefoner ligger på (merk at disse prisene ofte er litt høye, så du kan gjerne forvente litt mindre enn de du finner der)

MvH

Remerser

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Det er greit, Remerser. Jeg prøver ikke å leke moderator, det har jeg heller ingen ønske om å være.

Tråden ble rapportert for en dag siden (en stund før Alastors svar).

Beklager at jeg var med på å dra ut tråden, men jeg mener at hvis dere skal være "så strenge" bør det være likt for alle brukere. Tråder som likner svært mye på denne har blitt stengt på tynnere grunnlag før. Det var derfor jeg reagerte.

Lenke til kommentar
Ja, da har jeg et valg å ta...

Har hatt min K750i m/ et minnekort på 512mb siden mai/juni, men nå ser det ut som jeg har vunnet en ny W800i, hvem av de to burde jeg selge, og hva tror dere jeg kan evt. ta for en K750i m/ 512 mb minne som er veldig pent brukt (ingen merker) og en helt ny W800i uåpnet? Begge er såklart ikke operatørsperret.

5113872[/snapback]

enkelt valg, er penger alt som betyr noe så selger du den nye uåpna w800 siden den er nyest, uåpna og i utgangspunktet dyrest.

men skulle du synes w800 ser bedre ut og setter pris på flight mode funksjonen så selger du k750i'n.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...