haarod Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Har ved et uhell fått tak i rundt 100 sanger av In Flames selvom jeg ikke er noen særlig fan av metal, men jeg elsker metal-ballader eller andre rolige sanger av metalband. Kan dere nevne noen som det er mulig jeg liker? Har hittil funnet "Satellites and Astronauts" som jeg liker godt. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Acoustic Medley Pallar Anders Visa Everlost part II Hårgalåten Timeless m/fl. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Som KaYcH nevner: Everlost part II, In Flames beste sang. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Enig, Everlost var fin Men takler også sanger som har et rolig preg over seg, men samtidig er litt heavy. Det jeg absolutt ikke liker er masse growling og skrik og skrål. Endret 6. november 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
jke Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Metaphor,evil in a closet og whoracle Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg synes for min del at Only For The Weak er ganske fin, Det er min favorittsang. Den er kanskje ikke SÅ rolig, men fin er den. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Dawn Of A New Day Discover Me Like Emptiness Evil In A Closet Metaphor Square Nothing Nydelige sanger alle som en Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Moonshield men den er sånn 50/50 Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Mye er nevnt her men: Jester Script Transfigured Ordinary Story (ikke helt rolig, men ganske) The Jester Race Wayfaerer (nydelig harrylåt ) Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Whoracle er sexy. 5115570[/snapback] støggeste låten in flames noen gang har laget heh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå