ombay Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Hvilket bør jeg velge, er det neon som har noen ambefalinger/erfaringer. Har sett litt på dette Hauppauge WinTV-PVR-USB2 og syns det virker interesant. Men lurer på om dere vil ambefale noen andre, med hensyn til oppløsning, lyd og pris. Det er jo seff hyggelig med ekstra funksjoner som fjernkontroll, radio, tekst TV, stereo.... Skal bruke det på min bærbare med et R 9700 128MB skjermkort, regner seff med at det går. Endret 6. november 2005 av ombay Lenke til kommentar
danjah Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg hadde et Hauppauge TV-kort for mange herrens år sida, og var den gang veldig godt fornøyd. Hvilke som er best i dag vet jeg derimot ikke.. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Har hatt kortet du snakker om, og var veldig fornøyd. Stabilt og godt kort med finfint bilde, eneste grunnen til at jeg solgte var overgang til intern versjon. a. Lenke til kommentar
ombay Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Er det noen andre som har noen meninger eller anbefalinger Lenke til kommentar
HenkiB Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Har et Hauppauge pci kort selv og er meget fornøyd, og etter hva jeg har lest er det USB2.0 kortet meget bra. Tenkte jeg kunne foreslå et alternativ: Plextor ConvertX PX-TV402U https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=24005 Noen hundrelapper dyrere, men med bedre funksjonalitet. Har ingen erfaring med denne, men det har får ganske gode anmeldelser. Her er en anmeldelse: http://htpcnews.com/main.php?id=plextor_divx (Testen bærer litt preg av at kortet hadde dårlig software støtte for et år siden. Har nok bedret seg veldig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå