Vidder Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Er denne noe som er verd å bruke penger på? Er litt misfornøyd med støynivå på min nåværende ABIT-Vifte.. Kjøleevne er vel ikke helt på topp heller.. [ Denne Melding var redigert av: Vidder på 2002-08-26 18:22 ] Lenke til kommentar
Maarius Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Har faktisk planer om og kjøpe meg den vifta selv Hørt at den både er bedre på støy & kjøling, koster ikke skjorta eller Lenke til kommentar
Vidder Skrevet 26. august 2002 Forfatter Del Skrevet 26. august 2002 Står at den går på 29 Db, men hvor mye er nå det i forhold til den jeg har ? Noen som har sammenlignet? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Så en test av den for en tid tilbake og den gjorde ikke så mye bedre en standard. Det kan da vrriere fra produsendt til produsendt. Vis du kjøper den og syns styviået er litt høy er det ikke værre og sette ned spenninga. Kjøp da i tilegg et Zalman fanmate til og stille hasdigheten. Lenke til kommentar
Vidder Skrevet 26. august 2002 Forfatter Del Skrevet 26. august 2002 Du skulle ikke ha en link til testen vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå