PlatinumFlyer Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Enten er det sent, eller så er detet manglende poeng... Jeg skjønner ikke helt hva du vil frem til jeg fredrik. "Der ejg kommer fra stjeler ikke folk, derfor trenger vi ikke ha kontroller?" Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Enten er det sent, eller så er detet manglende poeng... Jeg skjønner ikke helt hva du vil frem til jeg fredrik. "Der ejg kommer fra stjeler ikke folk, derfor trenger vi ikke ha kontroller?" 5146041[/snapback] Er nok bare vi vestkanttroll som ikke har råd til å kjøpe billett . Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Er nok bare vi vestkanttroll som ikke har råd til å kjøpe billett . 5146308[/snapback] Tipper ihvertfall det er mange som sniker på t-banen på vestkanten. Selv kan jeg ikke huske sist det var kontroll vest for Majorstuen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg ble "tatt" på Jartrikken, Furulund står det på "snikelappen" min... Men faktisk er det sjeldent kontroll. Majorstuen er jo stadig, men det er liksom en "stor stasjon"... Jaja. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Kan man da ikke anke straffen man får? Ble tatt på tøyen 11/11 kl.21.10 Bot på 900kr. Man må vel ikke betale? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Du må klage innen fjorten dager om du mener det er uriktig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå