Gå til innhold

San Diego 3700+,250GB, X800GTO,1024DDR, LCD

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har vurdert dette oppsettet, og lurer på om det er verdt prisen.

Var det ikke X800GTO som fikk 6.5k i 3DMARK?

AMD64 3700+ er jo og ideell for overklokking, så hvorfor ikke.

DFI HKet er jo også egnet så, overklokking, her kommer jeg ;P

Noen som har formeninger om dette?

Evnt. deler som bør byttes ut?

Og en ting til, er det verdt å kjøpe LCD?

Og vekten på dette ble 23KG, noe som bestiger fraktprisen 0-20kg - 125NOK+50NOK postoppkrav.

Blir det et problem?

Har lagt med et bilde med oppsettet.

post-87629-1131297601_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Chill Innovation lager kvalitetspsuer, som leverer det den skal! Har en kompis som kjøpte 520W Chill Innovation og 12V railen var det vertfall ingenting å utsette på.I tillegg har han ikke hatt noe problemer med den, har et 7800GT kort sammen med en 4000+ og 3 250 disker samt en raptor disk som han kjører. Lcd skjermer blir jo bare billigere og bedre, og tar jo ekstremt lite me plass, så jeg ville absolutt kostet på meg en lcd skjerm!

Lenke til kommentar
Skal du først ha X800GTO, så kjøp X800GTO². På det kortet kan du låse opp 4 pipelines. Klokker du det til X850XT PE hastigheter klarer det 13000 i 3Dmark.

5115565[/snapback]

man må da ikke nødvendigvis kjøpe GTO2 versjonen da?er enig at det vil være et bedre kjøp, med tanke på at det er en X850XT kjerne som sitter i den, men folk har klart å åpne de resterende pipelinesene med et connect3d kort og feks.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=492150&hl=

Lenke til kommentar
Skal du først ha X800GTO, så kjøp X800GTO². På det kortet kan du låse opp 4 pipelines. Klokker du det til X850XT PE hastigheter klarer det 13000 i 3Dmark.

5115565[/snapback]

man må da ikke nødvendigvis kjøpe GTO2 versjonen da?er enig at det vil være et bedre kjøp, med tanke på at det er en X850XT kjerne som sitter i den, men folk har klart å åpne de resterende pipelinesene med et connect3d kort og feks.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=492150&hl=

5115584[/snapback]

Jajo, det er greit nok. Men kjernen her er jo trossalt R480, mens det er R432 som sitter i vanlig GTO. Altså, en kan klokke ² kortet langt mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...