hølands_gutt Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 hei, jeg lurer bare på hva slags parfyme jeg burde kjøpe til dama, hun sa hun ønsker seg parfyme til jul, noen JENTER/GUTTER som vet hva slags jenteparfyme jeg burde kjøpe? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 parfyme lukter annerledes fra jente til jente da, en som lukter sritt på en jente kan lukte helt nydelig på en annen. synes du skulle spørre dama di om hun liker noen spess. parfymer. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Det beste hadde vært om du fikk henne med til å prøve parfymer, det eneste dumme ved det er at hun skjønner hva hun får. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Siden det er du som skal gå og lukte på dama di, så går du til et parfymeri og ber om å få kjenne på noen parfymer. Velg den du liker best. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Og så spør du bare betjeningen om hjelp, de vet som oftest hva som er populært og nytt osv blant unge jenter. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 En ting du kan gjøre er å sjekke hvilken hun har, den som er minst i kjøper du en ny av. For den bruker hun mest, litt uorginalt men ok. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 X-it pleier å funke fint. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Davidoff Cool water! <3 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 En ting du kan gjøre er å sjekke hvilken hun har, den som er minst i kjøper du en ny av. For den bruker hun mest, litt uorginalt men ok. 5114130[/snapback] Litt kjedelig hvis hun ønsket seg en ny en da Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Kjøp et sett med miniparfymer fra Dior, f.eks et med "Forever and Ever, Chris 1937 (? til årstallet ), Dior me Dior me not og I love Dior. " De lukter alle kjempegodt og er tomme ca når hun har gått lei de. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Ja, det var en god idé. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg er ihvertfall alltid fornøyd med sånne sett siden jeg aldri bruker en parfyme lenge nok til å bruke en hel en. Det trenger ikke nødvendigvis være akkurat det settet, men et hvilket som helst sett med noen som lukter godt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 En ting du kan gjøre er å sjekke hvilken hun har, den som er minst i kjøper du en ny av. For den bruker hun mest, litt uorginalt men ok. 5114130[/snapback] Litt kjedelig hvis hun ønsket seg en ny en da 5116583[/snapback] Hehe, men blir hvertfall ikke et bomkjøp Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Dior me Dior me not er god.. dama kjøpte den i fjor sommer en gang i singapore.. kjempegod.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Dior me Dior me not er god.. dama kjøpte den i fjor sommer en gang i singapore.. kjempegod.. 5117222[/snapback] Men I Love Dior er enda bedre, litt vanskelig å få tak i den da.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 X-it pleier å funke fint. 5115098[/snapback] Og så holder vi det seriøst . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå