Gjest member-63169 Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Er det på noen måte mulig å skrive seg ut av familien sin? Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Ikke spør hvorfor... Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Burde vel gå ann om du er 18 år vil jeg tro? Sorry ass.. Men hvorfor? Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 så mange idioter i den... Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Liker du ikke familien, så heller vær borte fra dem.. Ikke skriv deg ut.. Tenk på arven når de.. uhm.. sovner inn... Litt frekt sagt, men var den "fineste" måten jeg fant å si det på.. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hva mener du med det du spør om? Om det er mulig å bytte etternavn? - Det er mulig å bytte etternavn - Det er mulig å flytte hjemmefra - Det er mulig å bryte kontakten med mor og far ...men de vil alltid være foreldrene dine likevel. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg ønsker å endre genene mine. :o Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Du kan jo gjøre som de gjør i Fantastic Four; bli utsatt for litt kosmisk storm.. da får du endret DNA'en din Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Du kan jo gjøre som de gjør i Fantastic Four; bli utsatt for litt kosmisk storm.. da får du endret DNA'en din Det er jo bare på film da.. det der går ikke ann i virkeligheten. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 No shit sherlock Haha Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Du kan jo gjøre som de gjør i Fantastic Four; bli utsatt for litt kosmisk storm.. da får du endret DNA'en din Du kan også endre ditt DNA ved å bli utsatt for store mengder energirik stråling, som røntgenstråling eller gammastråling (radioaktivitet). Dette vil høyst sansynlig bare føre til en kreftsvulst eller noe annet som tar livet av deg, men endret vil det bli! Til trådstarter: Du kan (dessverre?) ikke velge dine foreldre, og du må nok nøye deg med å flytte ut og endre etternavn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå