ritz00 Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Hei! jeg fikk mitt nye hovedkort og cpu som jeg skulle ha i serveren min. delene var. MSI K7N420 Pro hovedkort socket A(vga,lan,audio) AMD Duron 1,2GHZ resten hadde jeg fra før som: Aopen kabinett midi(300w Chiftech psu) Actima 52x IBM 10gb hdd diskettsjtasjon 256ddr ram apacar det som er problemet er att etter jeg hadde bygd den og skulle starte opp så ville ingenting starte hverken psu,hdd eller cpu. den er helt død! jeg har satt i pw sitch rektig etter boken. forstår ikke hva som skjer. noen der ute som vet hva som kan vere galt????:=( takker for alle svar! Lenke til kommentar
Veritas Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Vel, det er ikke så rart at pc'en ikke starter når ikke strømmen fungerer :smile: Prøv med annen strømforsyning og stikkontakter. Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 26. august 2002 Forfatter Del Skrevet 26. august 2002 alle stikkkontakter er i og jeg har prøvd en annen psu... Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 har du prøvd BARE PSU? :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå