Sono Juventino Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Prøv å sette: #hoyre { display: block; background: url(images/hoyre.gif); width: 168px; /*Nye linjer*/ height: auto !important; /*Sees ikke i IE*/ height: 100%; min-height: Xpx; /*sett denne til sidens høyde*/ /*slutt*/ float: left; margin: 0px; } #venstre { display: block; background: url(images/venstre.gif); width: 390px; /*Nye linjer*/ height: auto !important; /*Sees ikke i IE*/ height: 100%; min-height: Xpx; /*sett denne til sidens høyde*/ /*slutt*/ float: left; margin: 0px; } Tipper det skal gjøre susen. Det viktigste her, er at du endrer min-height. Kanskje du bør dette denne i wraper siden du er sikker på at den går helt ned da. Prøv litt forskjellig. Edit: Fiksa utseende på koden. Tab funker visst ikke. Endret 8. november 2005 av ett Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Dette fikser problemet med "bg"? Skal teste når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Er meninga at det skal det ja, men du må kanskje lage bakgrunn av ett bilde og legge den i wraper. Får nesten teste litt.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 men du må kanskje lage bakgrunn av ett bilde og legge den i wraper. 5121871[/snapback] Hva mener du? Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Du har delt opp bordene i to bilde, ikke sant? En høyre og en venstre. HVIS det ikke går å plasere de i #hoyre og #venstre, så må du legge bildene sammen og ha de i wraper. Du får nesten se hva som går, når du kommer hjem. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Alt ble mongo nå... http://home.no.net/fuzzy2 Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Får det forsatt ikke til, #bg ble bare repetert nedover over teksten istedet for under som i IE nå... Hvordan får jeg siden til å virke i FF? Sjekk her i IE: http://home.no.net/fuzzy2 - Der virker den, men ikke i FF. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 hmm. Dette var ikke lett. Prøv dette: 1. Legg headeren øverst, utenfor alle wraps osv. 2. Legg til margin-bottom: 0; på headeren. 3. Legg en div utenpå wrappen og legg på så mange pixel på hver side som borderen tar. (Er siden 500px og borderne 10px hver, så 520px) Skjekk: 1. Pass på at wraper er midtstilt inne i "border-wrapen". 2. Pass på at "border-wrapen" er bredere enn wrapen, men ikke for bred, for da blir borderen "feil". Dette kan være en litt klønete løsning, men det er den eneste jeg kom på i øyenblikket. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Funker i IE og FF nå, da. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Funker i IE og FF nå, da. 5133857[/snapback] Oi, dette ble litt tull... det med menyen er fikset nå, men det er bg jeg holder på med nå og denne tråden er egentlig hjelp til menyen. Men det gjør da ikke noe? Men den virker ikke i FF... prøvd å sammenligne med IE? I FF så vises ikke bg som i IE (bg = bakgrunnen bak teksten som repeterer seg selv) Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Var jo akuratt det jeg skreiv om..Brukte samme metode på siden min. Funker fett. Skal funke nesten likt hos deg. Det eneste som er dumt er malingsflekkene dine, som gjør at du ikke kan wrape alt sammen. http://deprecated.frac.dk/dev/publisering/ (Se den lille gradienten på kantene.) Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Takk, det virket, men nå ble det litt rart i IE igjen :!: Hater IE... Sjekk i IE: http://home.no.net/fuzzy2 bg flytter seg litt høyre, ser dere det? Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Prøv å legge på dette da: margin-left: 0 !important; margin-left: -(X)px; Tipper det skal funke. Og ja. Var meninga med negativ left.. Lykke til.... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Dette skulle jeg plassere i #bg? Virket ikke Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 (endret) *hadde et problem, men fikk det til* Men forsatt den feilen i IE... fikk ikke til det du foreslo ett... Endret 10. november 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå