cybirg Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hei! Jeg har NGT og har problemer med ping og hastighet nå. Får 250 ms ping mot alle norske servere, utenom www.ngt.no der den naturlig nok ligger på 7 ms. Speedometerene viser 430kbit/630kbit selv om jeg skal ha 3600kbit/640kbit. Sentralen min ligger i Bergen, Møhlenpris. Noen andre som har problemer med NGT? Lenke til kommentar
danjah Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg bor i Oslo og har ingen problemer med linja.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Ja, har samme problemet her, Bergen. Periodiske problemer Pga ett brudd i nettet kan enkelte kunder i Tromsø, Narvik, Harstad, Bodø, Trondheim, Ålesund og Bergen oppleve redusert kapasitet. Det jobbes med å løse problemet.06.11.2005 http://www.nextgentel.no/kundesider/ Endret 6. november 2005 av Blib Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Blib: Kan du teste speedometeret til dinside og itavisen? Har 310 kbit mot dinside, mens den er 2200 kbit mot itavisen. Det er vel noe galt med linjene i området.... Edit: Så driftsmeldingen nå. Den var faktisk ikke ute for 5 min siden. Løser seg nok etterhvert. Endret 6. november 2005 av cybirg Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Noen problemer her og ja. Nettet datt ut på onsdag kveld, oppe igjen på fredag kveld, siden da har jeg hatt oppunder 1mbit (skal ha 2,5). Bor i Bergen (Åsane for å være nøyaktig). NGT skulle i utgangspunktet koble oss om til en ny sentral i løpet av uken som gikk, men valgte å utsette det til uke 46 pga. endel problemer (no shit!). Ikke phaen om jeg skal ha 1mbit hele neste uke også *sinna* EDIT: Burde ikke denne vært postet et helt annet sted? Endret 6. november 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Flytter denne til nettverk, da dette er nettverkstrøbbel, enten lokalt eller hos nextgentel . Forøvrlig så har telenor og alle som leier telenorlinjer sliti mot utlandet den siste måneden, skulle ikke forundre meg om ngt også sliter med disse problemene - selv om de har sine egne sentraler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå