ducmaster Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 nå spørs det litt og da i hvilke type maskiner du kjører disse rambrikkene, er det intel basert så er seff høyere hastigheter bedre, men er det på en amd maskin så er pc3200 rammene kjappere siden Amd baserte maskiner liker bedre strammere timings enn høyere bus hastigheter på minnebrikkene Lenke til kommentar
allanoiz Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Jeg spør igjen....hva med disse brikkene vi snakker om på denne maskinen??? 3-4-4-8 @ 400Mhz ? Er det drit tregt eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar
Sir Samuel Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Jeg spør igjen....hva med disse brikkene vi snakker om på denne maskinen? 3-4-4-8 @ 400Mhz ? Er det drit tregt eller har jeg misforstått? 5119050[/snapback] Vell det var ikke så imponerendes timings akkurat. Men igjen så er det jo value, så man kan vell ikke forvente for mye. Når man kjøper gamer pc hos deal, så kan man vell heller ikke stille for strenge krav til kvalitet. Men jeg tror i hvertfall at pc'n i helhet vil greie det meste av spill bra en stund framover.. og hvis du har tenkt til og overklokke.. så er det nok store sjanser for at du kan glemme det.. ettersom butikk pc'er som oftest er sperra for all den slags. Endret 7. november 2005 av Sir Samuel Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) 3-4-4-8 timings er så å si standard på nesten alle value 1gig ram brikker, og er ikke noe særlige, men duger jo såklart og klarer det den er beregnet på. nyere spill krever mer minne enn raskt minne, så 2gig er å foretrekke i nyere type spill som feks BF2 istedet for kvasse 2X512 brikker på 2-2-2-5 Endret 7. november 2005 av ducmaster Lenke til kommentar
Davram Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Sett denne? 12000 ,med skjerm. Litt dåligere prosessor og 1GB minne http://www.mamoz.no/produkt/MPC%2DDS0510%2...o_Spill_PC.html Endret 7. november 2005 av Davram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå