Aleksweb Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hei, noen som vet om jeg kan bruke ett digitalkamera som webkam? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Ja, det kan du. Men det kommer jo an på om kamera ditt støtter det. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Vårt kan iallefall det. Kobler til med USB-ledningen, og ikke 1349-ledningen. Husker ikke helt innstillingene. Hvilket merke har du? Hvis du har Sony kan jeg kanskje hjelpe deg. Lenke til kommentar
olaven Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Drev og lurte på det samme som trådstarteren... Jeg har et Olympus D-425 digitalt kamera. Noen som vet om hvordan jeg kan bruke dette som et webkamera (ved å laste ned progr. eller lignende...) Endret 26. januar 2006 av olaven Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg har et Casio Exilim EX-P600, jeg kan sikkert se selv men hvis noen skulle vite noe spez om dette så kunne jeg jo kanskje få et svar, har vel egentlig lurt på dette lenge men gadd ikke starte tråden, og da så jeg denne idag, så da får jeg vel kanskje hjelpe hvis jeg finner ut noe og få hjelp av de andre. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hvis et digitalt fotocamera har støtte for webcam, bør du se på en side hvor de selger det. De er mer enn villige får å få frem denne tilleggsfunksjonen. Hvis du derimot har et digitalt VIDEOkamera, burde det være rimelig greit om det ikke er alt for gammelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå