mX mann Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Tengte jeg sku lakere front å bak fanger å sideskjørt på en BMW 318i. Så lurte jeg på ca pris på en slik jobb. Noen som vet? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Frontfanger i normalfarge (originallakk) er vel rundt 1500.. Lurer egentlig på det samma, hva det vil komme på med en del løse deler til lakkering.. Endret 6. november 2005 av Marvil Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Der er ganske stille inne på dett forumet her, ikke my aktivitet. Ingen som vet no mer om priser på lakkering? Lenke til kommentar
staljin Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Hei, Hellakerte nylig støttfanger bak, og det kom på 3000. Prisen varierte mellom 2500 og 3000, og siden jeg har en A4 2004 model, gikk for den på 3000 fordi de skulle demontere støttfangeren. Staljin Endret 9. november 2005 av staljin Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 En jeg kjenner betalte 6000 for frontfanger, sideskjørt, bakfanger med leppe, samt en bakskjerm på Golf 3.. Det er vel startprisen som er høy, så koster det ikke så mye å legge ved flere ting som skal i samma farge.. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Pusser du selv på forhånd kan du nok spare noen kroner. Det er det som er "jobben" liksom. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Sant nok. Men hvordan er det med nye fangere og slikt..? Disse kommer vel ferdig grunna og klare til lakkering..? Lenke til kommentar
ice3d Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Ny fangere, i allefall styling-fangere er laget av glassfiber med et lag gel-coat utenpå, slik som båter har. Dette gjør overflaten glatt og fin. Forsovet kan det lakkeres rett på fangeren da, men det som kan oppstå er små luftbobler og porer i glassfiberen som etterhvert vil trenge seg gjennom gel-coaten (gel-coat puster nemlig ikke) og dermed lage bittesmå hull i lakken. Derfor kan det være lurt å pusse ned fangeren, og gi den en grunning, hvis man ikke tar sjangsen på at gel-coaten holder... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Ah, oki.. *14 tegn* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå