Gå til innhold

≥ 1GB flashminnespiller til ≤ 1300,-

Anbefalte innlegg

Jeg har nå hatt tre forskjellige slike spillere som har vært rimelig dårlige. Den første, NAPA1GB, var grei, men litt tungvint. Den stoppet helt plutselig å fungere, så da fikk jeg en ny en, LOGIK1GB. Der fikk jeg en kanals lyd på begge ørene, og måtte holde på pluggen for å få riktig lyd, så jeg byttet den mot en ny LOGIK1GB, min tredje spiller. Det samme skjedde med den, så da byttet jeg den inn mot min fjerde spiller, en ADVENT1GB. Makan til idiotisk produkt skal du lete lenge etter. Den reklamerer med at man kan ha 320 mp3-låter, og enda bedre, 640 wma-låter på den, men har den noe navigeringssystem? Neida!! Man må da bla seg gjennom 640 låter ved hjelp av next/previous-knappene. Selv om jeg ikke får plass til mer enn 120 låter, er det likevel slitsomt å måtte trykke seg gjennom 120 låter, så jeg skal levere tilbake denne spilleren, som er min fjerde, og få hevet kjøpet.

Jaja, dette var bare noen tips fra min side om hva man _ikke_ burde kjøpe. Men når jeg nå ikke kommer til å ha noen mp3-spiller, er jeg på jakt etter en femte, som forhåpentligvis kommer til å holde en stund. Jeg skal ikke ha noen dyr spiller, men jeg er villig til å gi maksimum 1300kr, men aller helst litt mindre. Etter dårlig erfaring med slike spillere, vil jeg ikke bestille over nettbutikk, men heller kjøpe det hos en forhandler med lokale i Oslo, der jeg bor. Jeg har prøvd alle spillerne hos elkjøp.. i hvert fall alle som de hadde stilt ut. Expert sin side hadde ikke listet opp priser, så jeg må ned i en butikk for å se på prisene.. med mindre noen av dere vet prisene på enkelte produkter.

Så for å oppsummere:

- Jeg skal ha en 1 gigabytes (eller mer, selv om dette sannsynligvis ikke finnes til en så lav pris) flashminnespiller til maks 1300 kroner

- Jeg skal ikke ha NAPA1GB

- Jeg skal ikke ha LOGIK1GB

- Jeg skal ikke ha ADVENT1GB (med mindre det kommer en ny versjon med navigeringssystem veldig snart)

Jeg har funnet denne spilleren. Er det noen som har erfaringer med den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en bror med tilsvarende spiller og som er veldig fornøyd med den. Det eneste han har hatt å utsette på den er den medfølgende programvaren - men bedre varianter finnes, produsert av eksterne programutviklere. Disse koster bare noen skarve dollars.

Lenke til kommentar
Har en bror med tilsvarende spiller og som er veldig fornøyd med den. Det eneste han har hatt å utsette på den er den medfølgende programvaren - men bedre varianter finnes, produsert av eksterne programutviklere. Disse koster bare noen skarve dollars.

5113376[/snapback]

Må man bruke programvare som følger med? De andre jeg har hatt er driverløse i Windows XP, noe som er veldig praktisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...