Khalifen Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Det er det jeg lurer på, skulle hatt et vindu av typen: Blå UV 5mm Det ville vært perfekt i workloggen min Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Glassmesteren har sikkert noe, hvis ikke kan de sikkert skaffe. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Kan jo alltids spørre, men de vil kanskje se litt rart på meg, når jeg spør om plexiglass som lyser blått under UV-lys Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Kan jo alltids spørre, men de vil kanskje se litt rart på meg, når jeg spør om plexiglass som lyser blått under UV-lys 5113597[/snapback] Det er vel ikke farlig å spørre Det er værdt er forøk Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 De hadde det her i by'n (Drammen), men enkelte steder må det nok bestilles. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 De hadde det her i by'n (Drammen), men enkelte steder må det nok bestilles. 5119144[/snapback] Jeg kan send en mail til shg å høre om de kan ta det inn Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Jeg sendte mail til netshop, og de sa at de skulle gjøre noe med det... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg sendte mail til netshop, og de sa at de skulle gjøre noe med det... 5119355[/snapback] å ta inn flere ? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Håper da det, det ville vært stas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå