Kadmium Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Hallo. I det siste har jeg merket at når jeg trykker Ctrl + D på tastaturet så skjer det ingenting. Verken i Mozilla Firefox når jeg skal legge til bokmerker på den måten, eller når jeg spiller CS:Source og skal bevege meg mens jeg sitter nede. Siden det ikke funker i nettleseren eller i et spill, så betyr vel det nesten at det må være et annet sted, problemet ligger. Er det spyware/virus eller noe lignende som gjør dette? Noen andre som har erfart dette før? Alle forslag mottas med glede. Mvh. Espen. Endret 6. november 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Jeg har nå prøvd med et annet tastatur og det ser ikke ut til å funke nå heller. Da er det ikke noe feil med tastaturet, eller innstillingene i Firefox eller CS:S (har sjekket). Hvor hen på datamaskinen kan da feilen ligge? Noen som vet om en innstilling eller noe i Windows som disabler den eller noe? Kanskje det er noen feil instillinger i Windows. Håper på noen svar snart, ettersom jeg skal spille clanmatch i CS:S, i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå