TC80 Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Har kjørt vannkjølingsanlegget mitt i litt over ett døgn nå, og jeg merker at vann nivået i tanken synker. Jeg har sjekket alle koblinger, ingen lekkasje. Den sank et par cm de første timene, og i natt har den sunket ca 1cm. Det er gummi-ring på toppen av tanken, så den burde være tett tror jeg. Tanken er nå 3/4 full, så det er ikke lite vann som bekymrer meg, men om dette noengang vil stoppe Er dette normalt når man har tank? (pumpen står utenfor) Hvorfor skjer dette egentlig? Fordamper vanndamp ut noen plass i systemet? Eller er det bare radiator som ikke har fått fyllt seg ferdig ennå? Og skal jeg åpne og fylle på mer vann? Er som sagt 3/4 nå, så det er relativt mye vann igjen. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 hmm, kan jo være at det er luft i systemet ditt da...Er en mulighet der.. Jeg har selv merket at vannnivået har sunket, men ikke så mye som du skrev.. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Det er nok bare luft i vannblokker som flyter tilbake til tanken, og vann dekker volumet istedet. Luften samler seg da i tanken, og tilsvarende mengde vann forsvinner fra den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå