Fotofashion Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Flytter fra tr.heim til et sted utenfor Stjørdal, dessverre er det ikke dsl tilgang der jeg skal flytte. Så tenkte jeg skal prøve meg på radiolink, men er litt i uråde da jeg ikke veit hvem som tilbyr dette. har du peil? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Den 2002-08-27 06:27, DeViSoR skrev: bump /quote] [Tre eller flere like tråder vil bli regnet som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til midlertidig eller permanent utestengelse. Ved å svare på spam-tråder, vil du bli regnet som medvirkende til spam, og en midlertidig utestengelse kan bli tatt i bruk. Bumping er ikke tillatt. Fra retningslinjene. Hva står det om bumping? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 27. august 2002 Forfatter Del Skrevet 27. august 2002 ehh ok... beklager at jeg håpte at noen skulle se tråden min og gi meg et svar som jeg er på jakt etter. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Det er jeg også veldig nysgjerrig å få vite! Hva er en bump??? Please svar da folkens! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Quote: Den 2002-08-27 15:28, twarr skrev:Det er jeg også veldig nysgjerrig å få vite!Hva er en bump???Please svar da folkens! Å bumpe er å svare på sin egen tråd for å få den høyere opp på lista over tråder så folk skal se den, siden man ikke har noe fornuftig å si så sier man bare bump. AtW Lenke til kommentar
Josef Minde Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Sjekk denne linken http://www.prioritytelecom.no De driver med radiolink, og kjenner sikkert noen likesinnede i RBK-land også. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Hva med Stjørdal Kabel-tv? Http://www.ktv.no de leverer i-net igjennom ledningen... Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 27. august 2002 Forfatter Del Skrevet 27. august 2002 takk for svar ja.. Er dessverre ikke lagt kabel der jeg skal flytte... så det går dessverre ikke.. Jeg får sjekke med prority telecom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå