Gå til innhold

Script som klarer FN-key? FUNNET, ikke i PHP

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen har klart å lage et script som bruker FN-tasten i kombinasjon med andre taster. Prøver å finne ut hvordan jeg kan lage en skjermbeskytter som skrur ned lysstyrken til lampa i lcd skjermer. DVS "FN+PilNed" Noen som vet råd?

Endret av hifiking
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
i php? Det blir nok litt vanskelig, ettersom det kjøres på server. Du kan ikke få php til å ta imot knappkombinasjoner pga dette- det kjøres på server, ikke klient..

5112854[/snapback]

Er det et annet språk som klarer det, poenget er at skriptet skal kjøre av seg selv, som feks en .scr fil. Så etter 3 min vil scriptet trykke FN+PilNed 7 ganger for å dempe backlighten i lcd-skjermen.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal du gjøre det hvert 30 sek?

Er det eg som har missforstått noe?

Om du sitter ved pc'n og leser demper du bare lyset selv. Det trenger du vel ikke å gjøre hvert 30 sekund?

5121937[/snapback]

OK, jeg sitter i en forelesning og har notater på på pc`n. For det meste ser jeg på foreleser, og da kan godt skjermen dempe belysningen for å spare strøm, innemellom vil jeg se kort på skjermen, da kan den godt være dempet, og andre ganger vil jeg skrive no, da vil jeg ha full belysning. En 30 sek skjermsparer som demper backlighten til min vil da gjøre underverker. Mac har en slik løsning som heter power(ettellerannet).

Lenke til kommentar

Da forstår eg litt mer. Og det høres forresten ut som en genial funksjon :thumbup:

Eg vet ikke om dette hjelper, men du kan prøve PowrClik Suite. Det var det eneste eg kunne finne.

Men forøvrig burde det vært en funksjon som ligger i Windows. Kanskje Microsoft har lagt den til på Windows Tabled Edition? Som er lagd for nettopp denne bruken, og en slik funksjon som dette ville eg faktisk forvente på en slik maskin.

Lenke til kommentar
Da forstår eg litt mer. Og det høres forresten ut som en genial funksjon  :thumbup:

Eg vet ikke om dette hjelper, men du kan prøve PowrClik Suite. Det var det eneste eg kunne finne.

Men forøvrig burde det vært en funksjon som ligger i Windows. Kanskje Microsoft har lagt den til på Windows Tabled Edition? Som er lagd for nettopp denne bruken, og en slik funksjon som dette ville eg faktisk forvente på en slik maskin.

5122154[/snapback]

Takk, men fant ikke den funksjonen i programmet. Er enig i at denne funksjonen burde vært standar. Den er jo det på mobiltelefoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...