Gå til innhold

Lyden er sykt lav

Anbefalte innlegg

PSUen min har nylig brent seg, så jeg fikk bytta den i en ny 500watt Thermaltake og alt fungeren som bare det, bortsett fra at lyden er så lav at når jeg kjører det ut på stereoanlegget mitt, på full guffe, så hører jeg bare så vidt littegrann når jeg legger øre inntil...

jeg har MSI K8N Diamond og bruker det integrerte lydkortet (Creative Live! 24bit ellerno) noen som vet hva som kan være feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
prøvd å skru opp volumet på pc'n da?

5112806[/snapback]

hehe, ja det har jeg..

men jeg har sliti med en sånn feilmelding svchost.exe stopper, og da funker ikke lyden etter det, og jeg må restarte pcen...

også har jeg sliti med å finne riktige drivere, men lasta nå ned fra msi nettsiden, og da skal den jo funke, og den funker jo, den er bare sykt lav...

Lenke til kommentar

jeg bruker et vanlig stereoanlegg, rimelig kraftig egentlig... og det har alltid fungert bra...

men jeg har prøvd med andre hodetelefoner og øreplugger, og der er det ikke noe lyd som jeg klarer å høre hvertfall...

er det mulig at noe på HK har brent seg?

Lenke til kommentar

hvis du har vært innpå kontrollpanel/lydenheter og de greiern der og skrudd opp hovedvolumet og alle andre volumknotter som kan være stillt ned, og det fortsatt er stille så må det vel være driver trøbbel eller no fysisk galt enplass.

edit: eeller det som jevel sier her. :)

Endret av phax
Lenke til kommentar
takk, men må jeg sende det inn?  ingenting jeg kan gjøre selv?

5113116[/snapback]

ser sånn ut, foruten om å kjøpe ny psu da..

5113131[/snapback]

gidder ikke kjøpe ny, den jeg har er jo helt konge (bortsett fra dette)

men hvor skal jeg sende inn? PSU eller HK?

Lenke til kommentar
ser sånn ut, foruten om å kjøpe ny psu da..

5113131[/snapback]

gidder ikke kjøpe ny, den jeg har er jo helt konge (bortsett fra dette)

men hvor skal jeg sende inn? PSU eller HK?

5113155[/snapback]

Problemet er at nyere PSUer ikke har -5V rail, da denne er fjernet fra standarden. Dermed hjelper det ikke å kjøpe en nyere PSU.

Det er kortet som skal sendes inn. Kontakt MSi gjennom de kanaler som er oppgitt på siden jeg linker til så får du nok tilbakemelding om hvordan du går frem for å få et "reparert" kort i retur.

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...