oizann Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg mottar til stadighet mms fra leverandøren 1986 som har blitt bestilt fra andre.Noen som vet hvem firma som bruker 1986?Det må da kunne gå an å kontakte de,også få vite hvem det er som bestiller de til meg.Eller bare blokkere dem. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 jeg mener inpoc bruker 1986.. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Da jeg sendte noen ikke gratis SMS fra inpoc.no her om dagen, kom det plutselig en melding fra 1986 hvor det sto "Takk for at du bruker denne tjenesten!". Siden tidspunktet for den meldingen var sammenfallende med de 10 min jeg sendte meldinger fra inpoc, så regner jeg med at nummeret er derfra. Lenke til kommentar
oizann Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Har nå funnet ut hvem det var som sendte mms, å gitt den personen en smekk Endret 8. november 2005 av oizann Lenke til kommentar
zand Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Cellus bruker 1986. Inpoc bruker 1985. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Du har ikke tilfeldigvis meldt deg på noen abonementtjeneste fra Vellus uten å vite det? Har du bestilt noe fra Cellus noen gang? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hva er enkleste måte å slippe sånt, egentlig? Brønnøysundsregisteret, eller hjelper ikke det? Forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå