Gå til innhold

Nå har A.C.Ryan. uploadet masse norske prosjekter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Heya,

As you might have noticed, the AC Ryan Great Worklog Contest has been well supported by the readers (exceeded our expectations). We would like to thank the readers for their participation in having a small side-contest named: "I saw him say..." Contest.

It's a very simple and easy contest - but great for the readers to have fun, and of course to win something :D. This contest is offered to forums who has a good number of worklogs entered in the contest. The Discussion.no forums already has 6 contestants at this moment and still growing. This contest will give an extra bump to the worklog contest, to your forums and as an extra appreciation to the workloggers. The contest goes as follows:

- The reader reads the worklogs in your forums.

- The reader posts up to three (3) quotes from any worklog on these forums.

- Contest ends at 30th of December 11:59PM CET.

- Winners will be picked within a week and posted on your forums.

- The winner will receive $100,- prize money!

Below you can see the full set of rules.

Rules:

- Post your favorite, funny, corny, stupid quotes from the worklogs. Three (3) quotes max per forummer

- Everyone can enter - modders too!

- Please post the quote with: Name of the person, Quote and Link

- It is allowed to quote yourself ;)

- Minimum post count of xxx posts (please change this to your own liking)

- Contest ends at 30th of December 11:59 CET.

- Winners will be picked within a week after closing, and posted on your forums.

- Winners will receive $100,- prize money!

- "I saw her say..." also counts :p.

- If these set of rules create a big chaos - we will need to revise them. There will of course still be one winner who wins $100,-!

AC Ryan is doing this to stimulate the community - the modding community and the forum community. We hope you will support this effort.

Så vet dere det og ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
:dontgetit:

Altså skal vi poste 3 av de dumeste komentarene, men hvor da? :hmm:

Vist jeg ikke husker feil så er det 2 norsker som har meldt seg på å ikke fått noe svar, veldig kjipt :hrm:

5207249[/snapback]

Oh yeah!

Nye norske prosjekter:

- Snekkerbod av Snekker`n

- The LightBox Project av DJ-Sonic

- Leela Casemod av Bizardo

- Project Black Tripod av Göncz

Nå ligger nasjonen norge på 4 plass, og diskusjon.no på 7 plass med et prosjekt mindre en coolercases.co.uk

Så folkens det er bare å melde seg på.

Jo flere jo bedre :)

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar
Leela er dømt til å vinne! :) Retten og sletten.. Ellers er det jo mange andre gode der..

5311691[/snapback]

Helt enig, får håpe hun får noen mer oppmerksomhet via konkuransen en alle de andre gjør. 3 av prosjektene ligger på bit-tech forumet og de får alt for lite komentarer. bit-tech folka er alt for opphengt i sånne såkalte "perfekte" mods. :(

Lenke til kommentar
Leela er dømt til å vinne! :) Retten og sletten.. Ellers er det jo mange andre gode der..

5311691[/snapback]

Helt enig, får håpe hun får noen mer oppmerksomhet via konkuransen en alle de andre gjør. 3 av prosjektene ligger på bit-tech forumet og de får alt for lite komentarer. bit-tech folka er alt for opphengt i sånne såkalte "perfekte" mods. :(

5311710[/snapback]

DER er jeg helt enig, de kommenterte jo ditt for at det ikke var perfekt nok, syns de skulle hatt en smekk på fingern! Også jeg får INGEN kommentarer om hva jeg har gjort (ikke at min er så veldig mye bra men syns de kan poste noe da..) Men bra at flere har meldt seg på! :w00t:

Øyvind

Lenke til kommentar
Fikk mail fra dem i dag med beskjed at jeg hadde vunnet div vifter,viftegriller osv  :)

5318705[/snapback]

Haha, de leste en norsk worklog på 115 sider

sjekk hva som stod på sia demmes.

(for having us read one of the biggest non-english worklogs in the contest (115+ pages)... thanks! ;))

GRatis med premien

Lenke til kommentar
Fikk mail fra dem i dag med beskjed at jeg hadde vunnet div vifter,viftegriller osv  :)

5318705[/snapback]

Haha, de leste en norsk worklog på 115 sider

sjekk hva som stod på sia demmes.

(for having us read one of the biggest non-english worklogs in the contest (115+ pages)... thanks! ;))

GRatis med premien

5319987[/snapback]

jepp, bra de får seg en leksjon norsk.

http://www.acryan.com/contest/ACRyanGreatW...omwinners.shtml

God Jul

mvh. Snekker`n

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...