Klekkus Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Se på dette Jeg sendte mail til AC Ryan i går kveld om at de måtte få ræva i gir å få lastet opp mine bilder osv i AC Ryan's Great Worklog Contest 6 Nov 2005 I's a Norwegain party arriving - Marius_EV, Klikka_bZerk, DJ Ovin, Caliber are up on the Contest today. With this little party, Norway jumps up to the 4th position right behind USA, Netherlands and UK. It also enters Diskusjon.no into the Top10 forum list at postion 10, puts Norwegian at no.3 in the list of Contest worklog languages. Marius_EV has his Lian Li PC6277B "Fan Controller" worklog in diskusjon.no (Norwegian) as well as bit-tech and xoxide forums. Klikka_bZerk's Project Black Pearl is on discusjon.no and bit-tech. Det er fortsat noen bugs på siden demmes, å jeg har informert dem å håper på at de snart fikser det. Nå ble vel Marius_EV, DJ Ovin, Caliber og meg selv da veldig happy Endret 6. november 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hvordan blir jeg med? Det er vel ikke for sent? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Hvordan blir jeg med? Det er vel ikke for sent? 5112798[/snapback] Neida Skjekk her da vel Link til prosjektet ditt? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Digg at du maste litt på de, nå er vi endelig representert gutta! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Snaxy! Må få sendt bildet mitt snart jeg Har glemt det... EDIT: @Caliber: Jaggu! Så innpå der nå, sto bare navn der, men da har de kommet et stykke lenger! Endret 6. november 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Håper det blir flere fra norg esom joiner konkuransen Nå er vi 5 norske med, blir vi 6 til så blir vi 11 og da er vi over england Så alle sammen ta å mas på litt folk da Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hva er frist på innmelding? Jeg er på vei til å begynne på et større prosjekt som skal være ferdig til tg.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Hva er frist på innmelding? Jeg er på vei til å begynne på et større prosjekt som skal være ferdig til tg.. 5115873[/snapback] Alt du trenger å vite står under FAQ When is the deadline?31 Jan 2006. Grand prize winner will be announced within 1 week. The earlier you start, the better its is. You'll have time to show the world your worklog and build an audience. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Trenger bare 31 til, så er vi øverst! Kan vi klare det da? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 5 norke ikke verst det da :-) Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 5 norke ikke verst det da :-) 5118015[/snapback] Nei jeg syns det er veldig bra *Alle som kjenner folk fra forumet som er på msn må mase på folf å få dem til å være med * Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Dette er jo spennende da, og hyggelig for personene det gjelder Bra at Norge får fastslått sin posisjon. Men det er nok MYE A.C. Ryan går glipp av når det kommer til de aller beste workloggene! Legger merke til posisjonen til worklogger posta i Bit-Tech.net-forumet og vil ikke si meg så forferdelig overasket.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Dette er jo spennende da, og hyggelig for personene det gjelderBra at Norge får fastslått sin posisjon. Men det er nok MYE A.C. Ryan går glipp av når det kommer til de aller beste workloggene! Legger merke til posisjonen til worklogger posta i Bit-Tech.net-forumet og vil ikke si meg så forferdelig overasket.. 5119181[/snapback] Vist 6 stk til fra dette forumet joiner så ligger vi ganske høyt på lista Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Anbefaler alle til å joine! Bare for kuriositetens skyld... Lenke til kommentar
Damination Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 wha med snekkern ?? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Anbefaler alle til å joine! Bare for kuriositetens skyld... 5122292[/snapback] Stå på sånn ja, ta å mas på alle du kjenner fra forumet som har et prosjekt som ikke er ferdig Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Nå har de lastet opp bidene til Caliber aka Haakon, får bare håpe de klarer å få lastet opp noen bilder i det store galeriet Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Søren og Synd ikke min er ferdig Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Søren ogSynd ikke min er ferdig 5122896[/snapback] Jeg tror du misforstår, alle som ikke er ferdig kan melde seg på For mer info les *HER* Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Meld deg på DJ Sonic! Du har en kongemod! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå