Gå til innhold

Nå har A.C.Ryan. uploadet masse norske prosjekter

Anbefalte innlegg

Se på dette :w00t:

Jeg sendte mail til AC Ryan i går kveld om at de måtte få ræva i gir å få lastet opp mine bilder osv i AC Ryan's Great Worklog Contest

6 Nov 2005 I's a Norwegain party arriving -  Marius_EV,  Klikka_bZerk,  DJ Ovin,  Caliber are up on the Contest today. With this little party, Norway jumps up to the 4th position right behind USA, Netherlands and UK. It also enters Diskusjon.no into the Top10 forum list at postion 10, puts Norwegian at no.3 in the list of Contest worklog languages.  Marius_EV has his Lian Li PC6277B "Fan Controller" worklog in diskusjon.no (Norwegian) as well as bit-tech and xoxide forums.  Klikka_bZerk's Project Black Pearl is on discusjon.no and bit-tech.

Det er fortsat noen bugs på siden demmes, å jeg har informert dem å håper på at de snart fikser det.

Nå ble vel Marius_EV, DJ Ovin, Caliber og meg selv da veldig happy :yes:

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er frist på innmelding? Jeg er på vei til å begynne på et større prosjekt som skal være ferdig til tg..

5115873[/snapback]

Alt du trenger å vite står under FAQ

When is the deadline?

31 Jan 2006. Grand prize winner will be announced within 1 week.

The earlier you start, the better its is. You'll have time to show the world your worklog and build an audience.

Lenke til kommentar

Dette er jo spennende da, og hyggelig for personene det gjelder

Bra at Norge får fastslått sin posisjon. Men det er nok MYE A.C. Ryan går glipp av når det kommer til de aller beste workloggene!

Legger merke til posisjonen til worklogger posta i Bit-Tech.net-forumet og vil ikke si meg så forferdelig overasket.. :roll:

Lenke til kommentar
Dette er jo spennende da, og hyggelig for personene det gjelder

Bra at Norge får fastslått sin posisjon. Men det er nok MYE A.C. Ryan går glipp av når det kommer til de aller beste workloggene!

Legger merke til posisjonen til worklogger posta i Bit-Tech.net-forumet og vil ikke si meg så forferdelig overasket.. :roll:

5119181[/snapback]

Vist 6 stk til fra dette forumet joiner så ligger vi ganske høyt på lista :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...