donkeykong89 Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Thermaltake Xaser Case Mystic Desktop Jeg vurderer faktisk å kjøpe dette kabinettet. Har et par spørsmål jeg. Men medfølger det strømforsyning da? Siden det står at den følger ATX-formen, vil det si at jeg kan putte atx strømforsyning inni der? Og hva syns dere om dette valget? http://www.psdata.no/ps.asp?it=113461&mlevel=010600 Mvh. Meg Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Følger ikke med strømforsyning, men du kan putte en hvilken som helst atx-strømforsyning inn der... Likte det kabinettet litt... penere enn mitt Xaser III super tower, ihvertfall:p Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Okay, takk takk for svaret. Vurderte også vanlig standard midi kabinett men måtte ha litt forandringer. Tok meg flere måneder for å finne dette kabinettet. Gikk gjennom alle kabinettene på komplett, netshop og mpx før jeg fant dette kabinettet hos psdata.no Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Hei igjen. Tror du denne strømforsyningen passer inn i kabinettet? http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=14645 Det står nemlig at PSU'n er formet etter ATX12V-r2.01 spesifikasjonen. Så jeg blir litt usikker jeg. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Den funker flott! greia med den strømforsyninga er at den er tilpasset nyere hovedkort som bruker 24-pinners ATX-kontakt.. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 bra valg av kabinett eller descup da.. har thermaltake selv og det er jeg vannvittig fornøyd med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå