HardKaar Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Etter jeg har spilt en stund så fryser bildet seg og jeg blir dced fra server. Jeg kommer meg på Internett og msn osv men ikke inn på wow og steam online spill generelt. Jeg må ned å restarte routeren for og vente i 3-4 min før jeg kan logge meg inn på wow igjen. Dette er ekstremt plagsomt er det noen som har noen nyttige tips til meg? Har telenor og har oppdatert firmware men fungerer fortsatt ikke Endret 7. november 2005 av HardKaar Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hei og velkommen til forumet . Jeg flytter denne til nettverk, da jeg tror det er der du vil få best hjelp med dette spørsmålet. WoW-kategorien passer ikke så godt for tekniske spørsmål. Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 hei! hvlilken router har du? de hjelper sikkert å oppgradere firmware! vist ikke du har jort de da? Lenke til kommentar
HardKaar Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 routeren er en zyxel prestige 600.... har ikke prøvd å oppdatere firmware skal gjøre det asap.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå