storken Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 jeg har da bestemt meg for å kjøpe en "mp4" spiller. jeg har sett mye på Archos AV420 som finnes på databutikken for 3200,- men har dere erfaringer med andre mp4 spillere som er bedre eller tilsvarende denne post det her. og ikke for mye offtopic som "dn va cool =P" osv osv mvh storken Lenke til kommentar
storken Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 her var det virkelig mange som hadde svart! ingen som har noen meninger? *bump vente på svar* Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 her var det virkelig mange som hadde svart! ingen som har noen meninger? *bump vente på svar* 5117505[/snapback] Kanskje fordi dette er feil forum - prøv "lyd og bilde" du... Lenke til kommentar
storken Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 her var det virkelig mange som hadde svart! ingen som har noen meninger? *bump vente på svar* 5117505[/snapback] Kanskje fordi dette er feil forum - prøv "lyd og bilde" du... 5119702[/snapback] jeg spurte en moderator om hvor jeg skulle poste...... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Om du har spurt en moderator så slipper du unna stenging, jeg flytter denne til rett kategori. Lenke til kommentar
storken Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 jeg spurte simen1.... skal ikke legge all skylden på han for han anbefalte enten denne kategorien eller lyd og bilde Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Vel, ipoden koster under 3 lapper og kan spille av mp4... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Vel, ipoden koster under 3 lapper og kan spille av mp4... 5124240[/snapback] Når han sammenligner den med Archos AV420 regner jeg med han vil se film/andre ting på den uten å bruke mikroskop. Jeg ville tatt en titt på Creative Vision. Den er riktignok dyrer, men jeg tror du får mer for pengene også. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg så faktisk ikke på spillern. Jeg bare registrerte mp4.. Lenke til kommentar
storken Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 har sett på creative vision men det er ting som jeg ikke liker som er med den. *dårlig kvalitet hvis koblet til tv *WMP10 *windows (a pc is like a airconditioner, it doesn'n work with windows open) *asf formatet (liker divx bedre, har kjøpt pro pakken) *lang tid å konvertere fra WMP10 dette er tatt fra en test som jeg fant på nettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå