PoWit Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hei, jeg har nettopp kjøpt meg en brukt xbox og xboxen har litt problemer med noen av cdene. Er det noe jeg kan gjøre med ripene i cdene? Hjelper det å bytte cd-romen? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 om det er riper i CD platene så kan det med nød gå med en cd renser og sånn "sprit" til og slipe bort en del av de. Men om det er selve CD ROMEN i xboxen som er kaputt, må den byttes. Sweet™ Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Det er nok cdene det er noe galt med, er det normalt at cd-rommen lager litt lyder iblant? Hva fungerer best av sånn cdrenser, eller zalo /tannkrem jeg har hørt noen har sagt..? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 cd renser definitivt!! ettersom dette produktet er laget for og rense cd'r med.. visse tannkremer med slipemiddel fungerer også, men om det er like bra/bedre vet jeg ikke. og ja, cd rommen kan bråke litt en gang i blant.. men om den bråker veldig, så er det lurt og bytte den ut ja Sweet Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Zalo og evt. tannkrem. Virker det ikke etter en omgang med Zalo, er det bare å prøve seg frem med tannkrem. Dette gjør akkurat samme nytten som en cd renser, og er i tillegg mye billigere. Endret 6. november 2005 av Wipeout Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå