MacBain Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg har en Zalman Reserator1 og lurte på hvordan jeg kan få denne til å starte automatisk når jeg skrur på pc'en. Noen som har peiling på dette? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hva med å ta stikkontakten i samme skjøteledning som selve PCen ? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Bedre og ikke skru den av. Den er uhørlig uansett. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Trodde at det var litt stor belastning å la den stå på hele tiden. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Trodde at det var litt stor belastning å la den stå på hele tiden. 5114111[/snapback] PCen min står på 24/7 og det må vannpumpen også. Disse pumpene pleier man å bruke i akvarier, så de har vel en lang levetid. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Det du trenger er en slik sak. mvh r.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå