Teleskopos Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hei! De nye Amobil-sidene er blitt betraktelig mye mindre brukervennlige med hensyn til én egenskap: Når du leser en artikkel, bør det være mulig å få en modus hvor du kan lese hele artikkelen i ett stykke, i stedet for å måtte klikke deg inn på et stort antall sider for å lese. Tidligere var det mulig å velge utskriftsmodus, og da fikk man en helt ubrutt artikkel. Det er ikke mulig lenger. Jeg er ikke interessert i å klikke meg inn på mange atskilte dokumenter/sider for å lese én artikkel. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Heisann En skikkelig utskriftsfunksjon er på vei. Dette var ikke klart i tide til lansering, men skal være rett rundt hjørnet. Stay tuned! Lenke til kommentar
Teleskopos Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 En skikkelig utskriftsfunksjon er på vei. Dette var ikke klart i tide til lansering, men skal være rett rundt hjørnet. 5117126[/snapback] Meget gledelig. Det er virkelig enerverende å skulle være nødt til å klikke seg inn på et stort antall sier for å lese én eneste artikkel. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Da emnetittelen er lite beskrivende, samt trådstarter har fått svar på det han spurte om, stenger jeg denne. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg