Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Black and white 2 problemer

Anbefalte innlegg

Har nettop kjøpt dette uberkule spillet. Pc'en fungerte fint før jeg installerte det, men etter instalasjonen (som forøvrig gikk pirkefritt), ville ikke spillet starte.

Black and white logoen blir bare stående når jeg skal starte det, og etter en stund kommer meldingen: "Cannot locate the DVD-ROM - Please insert the correct CD-ROM, select OK and restart application".

DVD-Romen begynner ikke å arbeide når jeg setter spillet, eller andre CD-er inn. Så jeg avinstallerte spillet... Da fungerte plutselig DVD-romen igjen, og spilte CD'er som bare det. Jeg installerte spillet igjen, men da var problemene der igjen. Hva er galt? Er det spillet som klikker? Er det dvd-spilleren?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men det står på selve spillet: "Kun DVD kompatibelt". Min DVD-RW rom er tydeligvis ikke dvdkompatibel da... Jeg leste et sted at man måtte laste ned nytt firmware for å få dette til. Hvordan får jeg dvd rommen min dvd kompatibel?  :hmm:

5119306[/snapback]

Du installerte det gjorde du ikke? Vel det burde være nok...

Siste vei ut ville vært å trå til litt.... Med en crack... Men bare et forslag... Du kan nok med god sammvittighet bruke en slik

:yes:

Lenke til kommentar
Problemet er nå at det ikke en gang vil installere. Jeg har kjøpt ny DVD-RW som funker fett, men den vil ikke begynne å svive spillet når jeg stapper det inn... Hvor kan jeg få en slik crack? Som sagt funker DVD rwen fett ppå alle andre punkter enn black and white 2...  :(

5123504[/snapback]

Hmm...http://www.megagames.com/cracks/html/c916960_0.htm Her er det ihvertfall en Backup cd... Som du kan mounte opp med Deamontools.... Men men ... For å bruke denne må du jo ha Spillet installert. :cry: Det jeg ville tro var at dvden selv er problemet... Ettersom du har prøv hos en annen... Jeg har selv en RW som gjørt alt innen det der..... Du får ikke noe respons I det heletatt?

EDIT: Jeg mener DVD softwaret du har på pcen må nok gjøre dette... Få alt oppdatert... Har du en suitte av noe sort? Få tak i denne firmware du skrev om

Endret av DCX
Lenke til kommentar

Ok jeg har som sagt kjøpt ny dvd rw men det funker ikke. Fremdeles samme problemet! Jeg stakk inn på hjemmesiden til produsenten, og lastet der ned firmwaret som trengtes. Nå står det at den er "Up to date". Siden kan du se her: www.drvupdate.com Skulle tro det var dvd discen som var problemet, men som sagt, det funket jo hos en kompis av meg :hmm:

Endret av Gainwardrobe
Lenke til kommentar

har du noe slags virtual drive software innpå? noen spill er lagd så de ikke fungerer hvis noe sånt i det hele tatt er innstallert...

kan også hende dvd-rw'en din ikke kan lese spillet pga dum kopi-beskyttelse.

Søk på google etter hjemmesia og sjekk ut forumet der. kanskje noen har samme problem og en løsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...