Clerion Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hvilken PSU skal jeg velge til denne pakka? Helt en litt billig en og rundt 350-400w Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Spørst litt hva som er viktig for deg det! Støy? At den ser kul ut? Hvor mange disker/ROMer har du? Trenger du cabel sleeves? Vil du ha avtagbare molex kontakter eller er det unødvendig? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Vil bare anbefale mist 500watt. Fin og stabil og ultrastille! Hører den bare hvis jeg legger øret inntil den! Post 500! HURRA! Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Vil bare anbefale mist 500watt. Fin og stabil og ultrastille! Hører den bare hvis jeg legger øret inntil den! Post 500! HURRA! 5112648[/snapback] Så denne passer til et MicroAtx kort? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Vil bare anbefale mist 500watt. Fin og stabil og ultrastille! Hører den bare hvis jeg legger øret inntil den! Post 500! HURRA! 5112648[/snapback] Så denne passer til et MicroAtx kort? 5113177[/snapback] Som du selv sier har du et microATX-kort, som vil være kompatibel med enhver atx-strømforskyning (20/24-pins). Mist'en er et godt valg, selv har jeg en hiper type-r som jeg er meget fornøyd med, men begge alternativene er vel strengt talt over beløpet du ønsker å betale. Selv vil jeg ta det som en selvfølge å gå mer opp i pris for å få et kvalitets-produkt. Endret 6. november 2005 av Caliber Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Vil bare anbefale mist 500watt. Fin og stabil og ultrastille! Hører den bare hvis jeg legger øret inntil den! Post 500! HURRA! 5112648[/snapback] Så denne passer til et MicroAtx kort? 5113177[/snapback] Som du selv sier har du et microATX-kort, som vil være kompatibel med enhver atx-strømforskyning (20/24-pins). Mist'en er et godt valg, selv har jeg en hiper type-r som jeg er meget fornøyd med, men begge alternativene er vel strengt talt over beløpet du ønsker å betale. Selv vil jeg ta det som en selvfølge å gå mer opp i pris for å få et kvalitets-produkt. 5113199[/snapback] Aha, skjønte ikke det med Atx'en jeg. På komplett står det nemmlig oppført en strømforsyning for mikroatx så jeg ble litt forvirra. Hva med Bzerk sin 500w da? Noe å satse på? Den er jo ganske stilig da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå