Thomza Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hei folkens. Har et kjedelig problem jeg gjerne skulle fått has på. Problemet er at når jeg skal "dekorere" plata, legge på tekst/bilder etc. har jeg kun muligheten til det i et lite sirkulært "vindu". Dette vinduet er det som er standardplassering for automatisk tekst og tittel. Av en eller annen teit grunn, får jeg ikke fjernet eller utvidet dette vinduet, slik at jeg kan legge inn tekst over hele plata. Noen forslag? Lenke til kommentar
Thomza Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Er det noen innstillinger som må endres for å få til dette? Jeg har jo sett reportasjer med bilder hvor hele plata er utfylt. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Du tenker på i Nero programmet? Du må velge "theme" hvis jeg ikke husker helt feil, eller noe som ligner på det i navnet. så kan du printe på hele plata :-) Lenke til kommentar
Thomza Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Jepp, er i LightScribe "versjonen" av Nero ja. Får prøve på det da jo! Helt suverent hvis det bare er det som må til! Lenke til kommentar
Thomza Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Supert! Det funka! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå