CodeX- Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Jess! Kjøpte mitt Gsmart Mini 2 fra Mustek for en måned siden og nå har jeg rotet bort cden! Kan ikke finne noen drivere verken på hjemmesiden til Mustek eller Gsmart Mini 2 sin side.. Fortvilt! Kan nå ikke bruke det til å overføre bilder.. Tror det er bare USB driveren jeg mangler.. Om noen der ute i Norges land kunne være så snill å sende en *.iso fil av cden sin eller gi meg et tips om hvor jeg kan laste ned en slik driver, ville jeg bli evig takknemlig!! Hilsen Per Lenke til kommentar
CodeX- Skrevet 27. august 2002 Forfatter Del Skrevet 27. august 2002 fant den igjen.. "takk og lov" Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 for future reference: prøv produsenten sin hjemmeside. Lenke til kommentar
Setebelte Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Det var bra! [ Denne Melding var redigert av: Setebelte på 2002-08-27 22:32 ] Lenke til kommentar
skagenNYC Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hei, jeg har det akkurat samme problemet - mistet CD'en. Kan noen hjelpe med det? Jeg har lastet ned drivere fra Mustek webside, men jeg ønsker "Viewer" program som man kan last ned bilder med - or se pe dem pa PC'en. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå