Gå til innhold

Endelig dato på når 24 starter med sesong 5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

smetho: Det blir helt feil å tilegne meg slike meninger da jeg er en ekstremt masseorientert filmnerd som elsker popcornfilmer over alt på jord.

Problemet mitt er ikke at serien er urealistisk, men snarere "ikke troverdig". Jeg synes det blir for dumt at terroristenes geniale planer gang på gang blir ødelagt av små tabber og Jacks snarrådighet. 24 er på mange måter en serieversjon av James Bond og xXx, men hvor James og Xander henholdvis hadde stil og høy kulhetsfaktor så blir Jack for kjedelig. Det var ikke tilfeldig at jeg valgte de overnevnte filmene. Klisjèer kan nemlig være en flott ting, men det er ikke tilfellet i "24". Jeg får fnatt av hysteriske damer som på særdeles morsomt vis springer rundt og roper "RUN RUN RUN" (Big McLargeHuge anyone?) rett etter de på utrolig vis har kommet seg ut av terroristenes klør.

Som nevnt tidligere, hvor spennende hadde et filmforum vært om alle hadde likt de samme tingene? :)

SteffyBoy: Det springer sikkert rundt sopper som redder dagen, men jeg tviler på at de har noe som helst slektskap til mannen som kanskje best er kjent som 'Hawkeye' i M*A*S*H. Og hva er oddsen for at en hip afroamerikansk mann kommer til å bli president i USA? =P

Jeg buet forresten ikke filmen om Gandhi. The American President (1995), derimot...

Lenke til kommentar

Jeg synes til tider det kan være litt ensformig jeg også, men det tas igjen i spenninga synes nå jeg da! :) Jeg har faktisk troa på sesong 5 jeg, mtp den noe overraskende slutten i forrige sesong.. Det er sikkert noen nye farlige terrorister som skal sprenge USA elns nå også, men jeg tror det blir en ny vri på hvordan Jack må takle situasjonen.. Håper hvertfall det. Det kunne kanskje vært noe med at det faktisk var en stor terroraksjon, og at Jack måtte ta bakmennene for å unngå flere aksjoner elns.. Men da måtte han vel jobbet for CTU da, å det går vel ikke nå.

Og hvorfor må serien være så troverdig egentlig? For meg er det selve spenningen som gjør noe av det at jeg synes det er verdt å følge med på, for det er faktisk veldig spennende synes jeg. Selvfølgelig, det finnes jo grenser med det å ikke være troverdig også da. :) Folk har forskjellig smak..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
24 Season 5 starter i kveld på svensk tv4.

22:35 24 (1:24)

5685525[/snapback]

Ja, kom faktisk tilfeldigvis over denne 1 minutt etter at det startet. Helt utrolig, satt i sjokk! Og den ser utrolig lovende ut :D

(Jeg som hadde tenkt å vente med å se frem til den kom på norsk tv. Svensk er close enough ;))

Lenke til kommentar
Aiaiai så bra det blir når 24 kommer. Da har jeg 24, Prison Break og Lost av spenningsserier jeg kan følge med på på TV! *Le av alle som har sett dem ulovlig* :cool:

5687766[/snapback]

Hvorfor le? Når Prison Break begynner igjen 20. mars har jeg også 24, Prison Break og LOST å se på samtidig ;) Greier ikke helt å bestemme meg for hvilken av de jeg synes er best jeg da. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...