Gå til innhold

Endelig dato på når 24 starter med sesong 5

Anbefalte innlegg

Da er det bare å glede oss til 15. januar da fyrer 24 i gang med sesong 5 i usa :w00t:

Må vel vente litt før den kommer på tv2 men det er en annen sak.

Blir spennende å se hva de har klart å finne på, om jack i det hele tatt er med :hmm: Men uten han kan vel ikke 24 være 24.

Edit: Etter og ha sett traileren kan jeg bekrefte at han er med ja

Må si jeg gleder meg i hvertfall, håper de har pønsket ut noe lurt :yes:

Synes de 4 forrige var bra, håper det ikke blir sånn oooops de skulle nok gitt seg mens leken var god opplevelse. Men om litt over 2 måneder + finner vi det heldigvis ut :w00t:

Edit:Link til traileren

24 Season 5 Trailer

Edit2:Veldig kort snutt, men dersken å spennende den ser ut GLEDE SEG :love:

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søren at det har blitt flytta! :cry: Må vente enda lengre nå da.. Jeg har enorme forventninger til denne sesongen! Digger 24 over alt på jord! Tror den nye sesongen blir helt knall, regner med at de greier å komme opp med noe nytt nå som det gikk sånn som det gikk med Jack.. Virker jo veldig lovende med traileren da, hadde frysninger gjennom hele. :dribble:

Jeg lagde en gang en infotråd om sesong 5 med spoilere husker jeg.. Folk kan jo søke etter den å se forskjellig info der hvis noen vil. :)

Lenke til kommentar
Blir spennende å se hva de har klart å finne på, om jack i det hele tatt er med :hmm: Men uten han kan vel ikke 24 være 24.

5111990[/snapback]

Litt logisk tankegang er lov å bruke, det første som kommer i traileren er vel at "Jack is Back"

5113082[/snapback]

Jepp. 24 hadde uansett ikke vært en dritt uten Jack, når han ikke vil mer så er det slutt for 24. Håper jeg.

Lenke til kommentar

5111990[/snapback]

Litt logisk tankegang er lov å bruke, det første som kommer i traileren er vel at "Jack is Back"

5113082[/snapback]

Jepp. 24 hadde uansett ikke vært en dritt uten Jack, når han ikke vil mer så er det slutt for 24. Håper jeg.

5113165[/snapback]

yess. eg skal personelig hacke meg inn hos produsentene å slette alt arbeidet hvis dei våger å lage en sesong uten Jack. :tease:

Lenke til kommentar

5111990[/snapback]

5113082[/snapback]

Men jeg viste ikke om traileren før Jonnar hadde skrevet at han hadde sett en, derfor er linken kommet etterpå og selvfølgelig så jeg jo den også da. Men det var etter at jeg hadde skrevet innlegget.

Slang inn edit til der, da er vel den saken i boks ;)

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Gleder meg til serien begynner igjen jeg også :D

Men må innrømme at sesong 1 var den aller beste! Ingen ting har enda slått avsløringen av Nina som muldvarp!

5115881[/snapback]

Det var vel en ting jeg synes toppet det hele, og det er

når Jack Bauer skyter Ryan Chapelle. Husker ikke om det er i sesong 2 eller 3. Men trodde aldri han kom til å gjøre det

Lenke til kommentar
Når kommer sesong 4 på dvd her hjemme?

5115951[/snapback]

Har kommet du får den på CDON, der jeg kjøpte min kopi i slutten av august. :yes:

Så traileren til sesong 5 så br aut dette, men er enig i at de burde gi seg når Sutherland gir seg. Blir liksom ikke det samme. ;)

Lenke til kommentar
Er Tony med?

Er jo liksom bare det samme gamle hele tiden, så kan vel kalle konseptet kjedelig, men skuespillerne gjør serien digg. Uten Tony og Michelle er det bare dritt.

5113204[/snapback]

wow. de står at det skal lages et PS2 spill av 24 og :D

trailer av spillet:

http://www.24fans.com/Videos/24thegame01.wmv

EDIT: link død. ser ut til at serveren ikkje finner filen.

EDIT2: fant linken tilbake på PS2 asine offesielle sider

http://www.playstationstudios.com/24/

5118550[/snapback]

Dritt at det bare er til PS2 da :mad:

5118623[/snapback]

mhm :thumbdown: men håper det kommer til PC og :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...