Juda Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Jeg har nettopp kjøpt meg en iPod Nano (veldig fornøyd med spilleren) Men her er problemet; jeg har problemer med å ladde den opp. Når jeg ikke har noe batteri igjen og skal laddet den opp via USB-kabel med PCen. Så ladder den for et par minutter men så skrur den seg på og laddingen avsluttes. Eneste måten den laddes opp er når jeg overfører musikk (virker det som). Noen tips folkens? Eller er bare jeg dum og ser ikke problemet? Endret 7. november 2005 av Juda Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 fulgte det ikke med en kontakt med et usb støpsel bake? det bruker jeg når jeg lader opp min iPod....det er ikke en nano, men uansett......... tror du må bruke den for å kunne lade den helt opp.... Lenke til kommentar
Juda Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Ja det fulgte med en iPod Dock Adapter, men hvordan bruker jeg den? Står i bruksanvisningen at du må bare koble ipoden med usb kabelen til PCen og den vil lade. Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Prøv å resette iPoden: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61705 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Prøv å trykk på "mat ut iPod" nederst til høyre i iTunes når du skal lade den. Prøvd å lade den på en annen maskin? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Har samme problemet jeg. Det fulgt eikke med noe dock greier til meg. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hvis jeg "mater den ut" blir det samme effekt som om jeg drar ut ledningen. Det skjer ikke en dritt! Huff, blir lei Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Fant det ut nå. Gå på den andre posten jeg lagde om det samme emnet, der står det. Må takke Lord^ igjen, det var han som hjalp meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå