Mowgli Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Jeg har et Aopen kabinett (et kjdelig som jeg angrer på at jeg kjøpte) som jeg vil sette en vifte inn i. Det er ikke plass til noen kabinettvifter og jeg lurer på om det er noen som har et tips hvor jeg kan sette en vifte. Skal den blåse inn eller ut? CPU'en er 50 c. Jeg vil ha den ned. Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Har du kjøle pasta på CPU'en? Lenke til kommentar
Mowgli Skrevet 26. august 2002 Forfatter Del Skrevet 26. august 2002 Ja..... ka tror du. Eg vil bare ha ei kabinettvifta. hvor kan jeg ha den????????????? Tips?????? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Det er vel plass under floppy/HDD driven? Bare å kutte litt det :wink: Du skal alltid ha flere vifter som blåser inn enn ut. Du kan oxo kjøpe ny CPU vifte. Dette hjelper vel litt på temp? Ta med PSU vifta i beregningen. Konklusjon: Sett vifta di til å blåse ut :wink: Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Mowgli: Ikke hakk på cash plz. Det er ingen selvfølge at du har kjølepasta. Du kunne også hatt noe som heter Thermal Pad. Dette er ikke like effektivt. Hva slags prosessor og vifte har du? Hvis dette er et AMD system er jo den tempen helt ok. De tåler opp mot 90c har jeg hørt. De litt eldre tåler opp mot 75c [ Denne Melding var redigert av: Xvani på 2002-08-26 17:55 ] Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Jeg vil anbefale å skjære ut et hull til en 120mm vifte, rett over CPU. Sett den slik at kalf luft blåses INN. Du trenger så å si ikke noe annet i kabinettet for å kjøle :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Mowgli, hadde vært fint om du sa *hvilket*(modell) AOpen kabinett du hadde kjøpt :wink: Uansett, i samme høyde som CPU, bakerst i kassa går det alltid ann å kutte hull til en en 120mm vifte(eller mindre om du av en sær grunn vil det). Denne vifta skal da suge varme luft ut. Det er omtrent standard mod å gjøre for meg det :smile: Enkel operasjon er det også. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Det er det ikke plass til i mini-toweret mitt anders :wink: Aner ikke hvordan Aopen tårna er da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå