Gå til innhold

Problemer med spywere innfeksjon

Anbefalte innlegg

Ver gang jeg åpner internet explorer så kommer jeg til en "security Center" side som sier at en annen pc har fått tilgang til min. Men jeg har instalert Spy Sweeper og har kjørt det 2 ganger og den fant noen infiserte "ting" som jeg sletta.

Finner ikke noe lengre nå men meldingen kommer uansett.

Noen som kan hjelpe? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis en annen PC har fått tilgang til din så er det ikke snakk om Spyware, da er det virus det går i...

Men rent bortett fra det vil jeg anbefale deg å skifte nettleser (IE er malwarehimmelen), laste ned Micrsoft AntiSpyware (BETA), Lavasoft Ad-Aware, Spybot Search and Destroy, Spyware Blaster og CrapCleaner. Kjør så scans med disse i sikkermodus.

Lenke til kommentar
Hvis en annen PC har fått tilgang til din så er det ikke snakk om Spyware, da er det virus det går i...

Men rent bortett fra det vil jeg anbefale deg å skifte nettleser (IE er malwarehimmelen), laste ned Micrsoft AntiSpyware (BETA), Lavasoft Ad-Aware, Spybot Search and Destroy, Spyware Blaster og CrapCleaner. Kjør så scans med disse i sikkermodus.

5111841[/snapback]

Ok skal prøve det. takk :-)

Endret av The O
Lenke til kommentar
Får den meldingen enda når jeg starter internet explorer, er det ingen ting jeg kan gjøre? Vist det er virus hvor får jeg tak i antivirusprogramer?

Hjelper det og formatere?

5112034[/snapback]

Har du ikke antivirus innstallert?! :wow: I såfall er det godt gjort om du ikke har virus på maskinen. Hvis du ikke har noe imot det så er det nok smart å reformatere ja. Da er alt rent og pent igjen. Og for guds skyld, innstaller antivirus og hold denne oppdatert.

Lenke til kommentar
Får den meldingen enda når jeg starter internet explorer, er det ingen ting jeg kan gjøre? Vist det er virus hvor får jeg tak i antivirusprogramer?

Hjelper det og formatere?

5112034[/snapback]

Har du ikke antivirus innstallert?! :wow: I såfall er det godt gjort om du ikke har virus på maskinen. Hvis du ikke har noe imot det så er det nok smart å reformatere ja. Da er alt rent og pent igjen. Og for guds skyld, innstaller antivirus og hold denne oppdatert.

5112192[/snapback]

Har netopp instalert windows på nytt (ikke formatert) og plutselig funka internet (lang historei), men tingen er at før var det ikke noe vits med antivirus siden jeg ikke hadde internet.

Men har du noen linker?

Må vel ha en dos boot disk eller hva det nå heter, har lagt en allerede.

Endret av The O
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...