o_icecold_o Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hei. Jeg har et Msi geforce 5700fx grafikkort i maskinen. Når jeg skal installere driver, hvilken driver må jeg ha da? Msi versjonen eller nvidia.com versjonen(international eller english?) ? For msi versjonen er eldre enn nvidia.com versjonen... Mvh Thomas. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 bare bruk nvidia sin du. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Bruk nvidia sin driver. Forskjellen på international og engelsk er bare språk. Mulig international har norsk også. Har alldri giddi sjekket. Lenke til kommentar
o_icecold_o Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 ok. Takk skal dere ha =) Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Altid best med nyeste drivere, de fra Nvidia er bra å ha. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Denne tråden er feilpostet da vi har en helt egen forumkategori for skjermkort her i hardwareforumet. Trådstarter bes gjøre seg kjent med de ulike kategoriene i forumet for å hindre at slik feilposting skjer igjen. Da trådstarter uansett har fått svar på sitt spørsmål stenges tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg