Gå til innhold

PS2: Dark Chronicle - virker ikke

IntelAmdAti

Anbefalte innlegg

Jeg har blåst støv av Dark Cloud 1 og Dark Chronicle (Dark Cloud 2), dette er gøye spill men jeg har et problem med Dark Chronicle 2. Det "henger" seg ofte, skjermbildet fryser fast og ingenting skjer, eneste jeg kan gjøre er å starte maskinen på nytt. Det tar en stund å komme til neste save-point, har prøvd en del men jeg rekker ikke å komme videre i spillet og lagre før spillet fryser.

Maskinen er uåpnet og ikke tuklet med, jeg har fått byttet spillet i et nytt et fra butikken men dette hadde samme problemer. Alle andre spill virker fint så temperaturproblemer er kanskje dermed utelukket.

Noen som er i samme situasjon og har fått spillet til å virke eller pengene tilbake?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri hatt noen problemer med Dark Chronicle (bortsett fra en gang, da hele spillet frøs fast), men jeg mener å huske jeg har hørt at mange andre har hatt samme problem som deg. Hva årsaken er, vet jeg dessverre ikke, men kanskje de eldste versjonene av PS2 har problemer med spillet? Har du en veldig gammel versjon av PlayStation 2 så kanskje det kan være problemet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...