Gå til innhold

Installer HAL.dll på nytt? Evt. få mail ut av OE?

AOe

Anbefalte innlegg

Hei, sliter med gamle pcen som ber meg om å installere fila HAL.dll på nytt. Jeg kommer ikke inn i windows. Jar har brukt den funksjonen på winxp cden som ser ut som vanlig command. I tillegg har jeg prøvd å erstatte fila med en lik fil fra dll-files.com eller hva det heter. Nå luerer jeg på om jeg skal kjøre sånn "reparer windows installasjon" ting, eller om jeg bare skal drite i det og installere alt på nytt. Problemet er at dette er mutter'n's pc og hun har masse dokumenter og stæsj der. De kan jeg få ut, men mailer og sånn er litt vanskelig...

Noen som veit hvordan jeg kan fikse HAL.dll, eller få ut mailere av outlook express?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv dette:

Missing or corrupt hal.dll file

If the hal.dll file is corrupt or missing this can also generate the error. To restore this file follow the below steps.

1. Insert the Microsoft Windows XP CD. Note: If you have a recovery CD or a restore CD and not a Microsoft Windows XP CD it is likely the below steps will not resolve your issue.

2. Reboot the computer, as the computer is starting you should see a message to press any key to boot from the CD. When you see this message press any key.

3. In the Microsoft Windows XP setup menu press the R key to enter the recovery console.

4. Select the operating system you wish to fix, and then enter the administrator password.

5. Type expand d:\i386\hal.dl_ c:\windows\system32

6. You will then be prompted if you wish to overwrite the file type Y and press enter to overwrite the file.

7. Type exit to reboot the computer.

Endret av HappyRay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...