Petrit Holmgaard Gerxhaliu Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Har akkurat kjøpt meg en thermaltake crystal orb til kjøling av chipsettet. Det eneste jeg har tilgjengelig til rensing av chipset er rødsprit, whitespirit, og Lightergas(butane gas). Er det mulig å bruke noen av disse til rensing? Vennligst hjelp meg. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Ja funker fint det. Lag en molotow av alle de ingrediensene og legg den på chipsettet. Så tenner du på og trekker deg et par steg tilbake. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Eller kjøp en flaske isopropanol da.. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Whitesprit fungerer. Bare ta en Q-tips med vann etterpå for og fjerne fettet som whitesprit legger igjen. Lenke til kommentar
pegg Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 nei bruk heller rødspriten Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Ja, bruk heller rødspriten framfor white spriten Lenke til kommentar
Bach Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Isopropanol er sikkert ille bra. Men jeg har ikke funnet mindre kanner enn én liter. Hvem **** kommer noensinne til å bruke opp en _liter_ av den suppa?! Jeg har brukt zippo-bensin en god stund og det fungerer helt fint. Litt barnslig nå, men ingenting slår tamponger på oppsugingsevne hvis det er mye guff du skal ha vekk. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Quote: Bach skrev (2002-08-27 19:48):Litt barnslig nå, men ingenting slår tamponger på oppsugingsevne hvis det er mye guff du skal ha vekk. Lenke til kommentar
Cid Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Bach Dra på nermeste bensinstasjon og kjøp kondensfjerner 0.2liter ca 17.- så leser du på baksiden, bør stå noe sånt som Innehold: isopropanol. Lenke til kommentar
Micke Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Jeg har god erfaring med helt *vanlig* sterk-sprit, bare sørg for å tørk av overflaten etter bruk :smile: Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Quote: Den 2002-08-27 17:47, Bøgge Bakken skrev:Whitesprit fungerer. Bare ta en Q-tips med vann etterpå for og fjerne fettet som whitesprit legger igjen. Dårlig tips Bøgge. White sprite'n legger igjen et fettlag, noe vann på en q-tips ikke klarer å fjerne. Bruk heller Rød sprite fordi den inneholder alkohol som fordamper og ikke legger igjen noe fett e.l. ..men aller helst anbefales Isopropanol, koster ca 20,- hos din nærmeste bensinstasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå