bluemac Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) jeg har blit hacket av en fyr. som har vert i mailen min og bytta passord. og han til og med tatt passord til en beskjent og rotet inni mailen hans. og jeg lurer på om noen her veit åsen jeg beskjeper sånt. jeg har hørt om abuse. fins det neo annet. her er et bilde av det programe han brukte på åpne min msn Endret 6. november 2005 av bluemac Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 ja er det noen som kan noe? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 altså. du har det dere som heter "reset password" om det er hotmail da. hvis du var litt smart så lagde du et spørsmål som ingen andre enn dut vet, og kan resete passordet derfra. Mvh Sweet Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 (endret) ja han har bytte det svare og og det spørsmålet det var det første jeg prøvde på Endret 6. november 2005 av bluemac Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 ok then ur screwed for all i know Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 jeg gir 5000kr i dusør til den som klarer å finne ut hvem det er. ta kontakt med meg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 jeg gir 5000kr i dusør til den som klarer å finne ut hvem det er. 5116672[/snapback] Umulig, ta kontakt med MSN. Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Ring til MS Norge og forklar situasjonen. Hvis sånt blir prioritert, anmeld han... Har du IP-addressen hans? Endret 7. november 2005 av tuxerator Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Korleis veit du at han har brukt det programmet? Høyrest nesten ut som om du kjenner han og då skulle det vel ikkje vere noke problem å få fiksa det. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Så vidt jeg ser så står passordet ditt i programmet der. Bare at det står i HEX og ASCii. Skulle tro at om du converterer 43 68 40 6F 53 fra HEX til normale tall og bokstaver så funker dette fint. I alle fall er det verd å prøve det. Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 jeg fikk bilde av det programe av han fyren og han bruker proxi tror ja så ip er litt vansklig har noen nr til msn norge? Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 ja men er det noen som klarer å spore han fyren for meg? dem som klarer det er 5000kr rikere Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Det bildet der er ikke screenshot fra hans prosess.. fant samme bildet etter å ha googlet litt.. Må nok se deg tapt der jah.. Kontakt msn norge og meld det.. få tilbake passordet ditt.. Noe lenger enn det komer du nok desverre ikke. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Det der ser jo bare ut som et program for å bytte passord på en msn konto uten å måtte gjøre det manuelt. For å kunne bruke det verktøyet der (som trolig bare gjør byttingen raskere og lettere) må han mest sannsynlig fra før vite passordet ditt. Så enten har du et tåpelig simpelt passord, simpelt "hemmelig passord", bruker det samme passordet andre plasser, har gitt passordet til noen andre eller så har han en trojan på en maskin du har brukt. Og hvordan skal vi kunne spore han dersom du ikke oppgir en eneste opplysning om hverken han eller deg? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 ja jeg har mail adressene hans da hjelper det? 5116928[/snapback] Klart det hjelper Er bare å melde fra til men norge om de du har og fortelle hva som har skjedd så vil nok ting ordne seg skal du se Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 ja jeg har mail adressene hans da hjelper det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå