RedRocK Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hei! Jeg har akkuratt formatert min datamaskin og selvfølgelig innstallert Winamp! Men når jeg spiller en sang, kan sangen plutselig klikke. Dvs. at sangen spiller, men den blir helt monga opp! Så kan den gå tilbake til normal igjen :S Hva kan være feilen? Jeg har et Plantronics GamCom Pro 1 headset! Som kobles i USB porten! Mvh. Meg Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Var ikke særlig mye info du gav oss da. F.eks lydkort (antar du må ha lydkort dog du bruker USB-headset), hvordan 'mongo' lyden blir (forvrengt, spilles for fort, osv) Så vi kan begynne med: Fulgte det med noe programvare med USB-headsettet, og har du i så fall installert dette? Lenke til kommentar
RedRocK Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Headsettet kobles til USB porten! Jeg har et MSI KM266 Pro hovedkort! Lyden spilles ikke fortere eller saktrere, men den blir "Knirkete" det høres ut som om lyden blir forvrengt i kanskje 1-2 sek. så blir lyden bra igjen :S Dette skjer ikke under spilling (av spill:P) Endret 8. november 2005 av RedRocK Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Sjekk i mediaavspilleren din om du kan øke bufferen for output (f.eks DirectSound Output etc) og sjekk om det er noe buffer e.l. for USB-headsettet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå