BigJackW Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hvilken font er brukt i Counter-Strike Source logoen? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Here you go my friend CounterStrikeSource Font Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Here you go my friend CounterStrikeSource Font 5111543[/snapback] Are you sure you are my friend? On-Topic: Takk ok takk! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Den heter Bank-Gothic, kilder finner du på http://steampowered.com Rart at jeg hadde slike kunnskaper når jeg var 13.9 år. Endret 23. november 2009 av iNeo Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 den heter bank-gothic, bare gå på steam-powered.com ¨å spørr 5112116[/snapback] Det er faktisk ikke bank-gothic. Bank-Gothic har noen ulikheter fra den orginale Skriften. Denne som jeg linker til, er blitt laget slikt at den er 100 % lik den orginale skriften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå